Lola má na instagramu téměř 22 tisíc fanoušků, což ji řadí mezi významné influencery. Tedy alespoň mezi psími celebritami. Hvězdu z ní vytvořila její chovatelka, Britka Leah Mcknightová, která nejdříve fotkami svého štěňátka spamovala své přátele, pak ale pochopila, že na instagramu bude mít větší úspěch. A taky že ano.
Ač je psí slečně teprve rok, stihla uzavřít spolupráci s různými firmami vyrábějícími výrobky pro mazlíčky, a dokonce uzavřít tříletou smlouvu s modelingovou agenturou. Podle Mcknightové je navíc před podpisem další smlouvy.
Není se co divit, tříkilový hýčkaný pejsek je opravdu rozkošný a jeho panička moc dobře ví, jak jeho přednosti ještě víc zdůraznit. S takovým kukučem se pak módní trendy a značky prodávají skoro samy.
Vstoupit do diskuze (0)